Uitgelicht!   

logo Klingel


Klingel  is een bekend en gerenommeerd thuiswinkelbedrijf  (post en internet) , gespecialiseerd in dames-  en herenmode. Naast kleding kan de consument ook bij Klingel terecht voor schoenen, sieraden, woonaccessoires en handige apparaten voor in de keuken.
Klanten bestellen online, via de telefoon en per post.
Het profiel van het bestand is vooral vrouwen en 45+.
Het bestand van Klingel scoort met name goed voor goede doelen, uitgeverijen en webshops (thuiswinkelbedrijven).

Voor meer informatie kun je de datacards inzien op www.hoogtijdm.nl of bel of mail met Nico of Martin.

Expertise: alles aan de kant voor de klant

De kern van de expertise van Hoogtij DM is geborgd door Martin Tijsma en Nico Hoogerwerf. Beiden zijn gepokt en gemazeld in dé proeftuin van direct marketing: de postordersector.

Op 1 mei 2009 opende Hoogtij DM haar deuren, en werd direct een groot succes. Martin en Nico stellen al hun kennis en kunde ter beschikking aan bedrijven die zij al jaren kennen en die graag en veel gebruik maken van hun deskundige diensten. Uiteraard bent ook ú van harte welkom hiervan te profiteren.

Profs in postorderen
Martin en Nico begonnen hun carrière bij Ter Meulen en later Ter Meulen Post. Na een overname brachten zij hun DM-expertise in de praktijk bij OTTO. In de voor postorder cruciale jaren ‘80 en ‘90 kregen zij werkelijk elk facet van postorderen onder de knie. Klanten werven, behouden en koesteren is de tweede natuur van Martin en Nico. Aangevuld met ervaring met nut en noodzaak van cruciale media zoals catalogi, inserts, leaflets en meer.

Specialisten in listmanagement
Na OTTO deden beiden zeer uitgebreide, internationale ervaring op bij een listbroker. Martin en Nico exploiteerden intensief de volledige Nederlandse markt. Eveneens deden zij kennis op van alle ins en outs van listmanagement. Overigens werkten ze naast Nederlandse klanten ook voor klanten in Duitsland, België en Frankrijk.

Concurrerende combi van traditioneel en digitaal
Martin en Nico gaan geen uitdaging uit de weg. Hun excellente expertise bieden zij aan binnen deze kanalen of een multi-chanel mix daarvan:

  • Traditionele kanalen, zoals print en telefoon.
  • Nieuwe(re) kanalen zoals online marketing, e-mail marketing en social media.

Helder maatwerk
Uiteraard krijgt u de kwaliteit van louter maatwerk. Met u doorgesproken van plan tot praktijk. U weet exact wat de plannen zijn en hoe deze positief voor u in de praktijk hun werking doen.


Selectie van klanten van Hoogtij DM

mycollections peter hahn post nl tono
huis en comfort walzkidzz PGN wenz